ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΥΑΚUΤΕΝ ΙΝΑΜΟΤΟ ΣΤΟΝ FRANK PETTER ΚΑΙ ΤΟΝ TADAO YAMAGUCHI



(Μετάφραση της απάντησης που δημοσιεύτηκε στις 7 Ιουνίου)

Αγαπητή οικογένεια και κοινότητα Reiki,

μου προκαλεί μεγάλη θλίψη και λύπη το γεγονός ότι χρειάζεται να γράψω το παρακάτω σημείωμα. Όπως πολλοί από εσάς ήδη γνωρίζετε, επί σειρά ετών, ο Frank Petter και ο Tadao Yamaguchi και το Ινστιτούτο Jikiden επιλέγουν να δημοσιεύουν επανελειμένα πολλά ψεύδη και ισχυρισμούς σχετικά με το άτομό μου. Ποτέ ακριβώς δεν κατάλαβα την καταδίωξη αυτή από την πλευρά τους καθώς δεν έχω εκφράσει ποτέ κακό λόγο εναντίον τους, επομένως οι αιτίες για την επιμονή τους αυτή, παραμένουν μυστήριο για μένα.

Όταν διδάσκω Shoden Reiki, πάντα λέω στους μαθητές μου ότι ο κύριος Frank Petter έκανε πολύ καλή δουλειά με την προώθηση του Reiki Ryoho στην Ιαπωνία και ότι χάρη σε αυτόν έχουμε όλο και περισσότερους Ιάπωνες ασκούμενους Reiki. Όσον αφορά τον Tadao-san, απλά λέω, "Ω, είναι ο αδερφός μου στο Reiki, τώρα είναι διάσημος. Χαίρομαι γι' αυτόν."

Μου προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη ως προς το γιατί ο Frank Petter έχει επιλέξει να διαδίδει αυτούς τους ψευδείς ισχυρισμούς εναντίον μου από τη στιγμή που δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ και γιατί επίσης ο ίδιος δεν παραβρισκόταν σε κανένα από τα περιστατικά για τα οποία ισχυρίζεται ότι γνωρίζει τόσο καλά. Επομένως, το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι επαναλαμβάνει απλώς φήμες. Ισχυρίζονται ότι δεν υπήρξα ποτέ μαθητής της κυρίας Yamaguchi sensei, ότι δεν είχα ποτέ την άδεια να διδάξω, ότι δεν είμαι πλήρως καταρτισμένος δάσκαλος Reiki, και ότι επίσης δεν είμαι πραγματικά χειροτονημένος μοναχός, αλλά παριστάνω μόνο ότι είμαι.

Πολλοί έχουν ρωτήσει γιατί δεν έχω απαντήσει έως τώρα. Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω. Πιστεύω ακράδαντα ότι ως Ασκούμενοι Reiki οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο και με σεβασμό, καλοσύνη και ευγένεια. Μέχρι τώρα, οι ψευδείς αυτοί ισχυρισμοί περιορίζονταν σε αναρτήσεις σε blog, ιστοσελίδες και στο Facebook. Προτίμησα να διατηρήσω σιωπή προκειμένου να μην τους δώσω περισσότερη ενέργεια, κατά κύριο λόγο, και κατά δεύτερο λόγο για να διατηρήσω την ειρήνη. Ωστόσο, ο κύριος Petter ανακοινώνει τώρα ότι σκοπεύει να εκδώσει όλα αυτά στην αυτοβιογραφία του και αυτό δεν μπορώ να το επιτρέψω.

Επιπλέον, έχω φτάσει να συνειδητοποιώ ότι αυτά τα ψεύδη και οι αναλήθειες προκαλούν ρήξη στην παγκόσμια κοινότητα Reiki δημιουργώντας ένα σκεπτικό τύπου "εμείς κόντρα σε εσάς". Αυτό δεν συνάδει με τις διδασκαλίες και την πρακτική του Reiki Ryoho και έτσι αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να βάλω τέλος σε αυτούς τους ψευδείς ισχυρισμούς, να φανερώσω την αλήθεια και να εκφράσω τη δική μου πλευρά στην υπόθεση.

Αρχικά, επιτρέψτε μου να απευθυνθώ στους ισχυρισμούς που πρόβαλλε ο Frank Petter σε ανάρτησή του στο Facebook στις 4 Μαρτίου 2017 (έχουμε φωτογραφίες από ολόκληρη την ανάρτηση και τα σχόλια) και στο blog (https://japanesereikiblog.wordpress. com) στις 5 Μαρτίου 2017, ότι είμαι "ψεύτικος μοναχός". Αναρωτιέμαι ποιοι είναι αυτοί οι μοναχοί στο Κιότο που λένε ότι είμαι "nise bozu" (ψεύτικος μοναχός); Μπορεί ο κύριος Petter να τους κατονομάσει;

Η αλήθεια είναι ότι χειροτονήθηκα ως μοναχός από τον Αιδεσιμότατο Nagasawa Futen, ένοικο μοναχό του ναού Amida-ji, στη Σάγκα, Κιότο, το 1982, και ότι από τις 2 Απριλίου 1986 είμαι επίσημα καταχωρισμένος ως μοναχός (Soseki toroku) πιστοποιημένος από τον "Monsu", τον ανώτερο μοναχό στην ιεραρχία Jodo Shu (την σχολή Καθαρή Χώρα στον Ιαπωνικό Βουδδισμό).

Χειροτονήθηκα στις 2 Απριλίου 1986 από τον επικεφαλή μοναχό στον κεντρικό ναό Jodo Shu, Chion-in. Επισυνάπτω αντίγραφο του πιστοποιητικού καταχώρισής μου ως μοναχός.

Για όσους δεν μπορούν να διαβάσουν Ιαπωνικά:
+ Η πρώτη σειρά του πιστοποιητικού είναι η διεύθυνση του ναού Amida-ji.
+ Η δεύτερη σειρά είναι το όνομα του Βουδδιστή δασκάλου μου, Nagasawa Futen, με το όνομα του ναού του, Amida-ji.
+ Η τρίτη σειρά είναι το όνομά μου: INAMOTO HYAKUTEN 稲本 百天
+ Η τέταρτη σειρά λέει: το άτομο στα δεξιά είναι καταχωρισμένος ως μοναχός.
+ Η πέμπτη σειρά είναι η ημερομηνία: 2 Απριλίου 1986 του 61ου έτους Showa (1986).
+ Η τελευταία σειρα είναι το όνομα του "Monsu", επικεφαλή μοναχού Jodo Shu, με την επίσημη Ηanko του (σφραγίδα).

Ως επιπλέον απόδειξη, επισυνάπτω και το αντίγραφο της "Docho" μου (επίσημη ταυτότητα μοναχού). Το όνομά μου βρίσκεται στην κάτω αριστερή γωνία: 稲本 百天

Δεύτερον, ο κύριος Petter ισχυρίζεται ότι αρχικά εκπαιδεύτηκα στο "δυτικό Reiki" και έγινα "Master" από τον κύριο Konishi, μαθητή του κύριου Ueno, ιδρυτή του Cosmo Bright, και ότι έμαθα Reiki στη σχολή του κυρίου Ueno. Ο κύριος Petter δηλώνει ότι ο κύριος Ueno διδάχτηκε από τον κύριο Mochizuki που ήταν μαθητής του κυρίου Petter και ότι επομένως εγώ στην ουσία ανήκω στη γενεαλογία του Frank Petter και όχι της κυρίας Yamaguchi.

Γνωρίζω τον κύριο Konishi πολύ καλά, είναι φίλος μου στο Reiki πολλά χρόνια τώρα και κάποτε διδάσκαμε μαζί τάξεις Reiki με το όνομα Reiki Komyo Kai. Είναι φίλος μου στο Reiki και υπήρξε συνεργάτης μου στο Reiki στο παρελθόν. Είναι αλήθεια ότι υπήρξε μαθητής του κυρίου Ueno κάποτε, ωστόσο άφησε το Cosmo Bright και έγινε Master μαθητής στο Gendai Reiki Ho. Ο κύριος Konishi όμως δεν υπήρξε ποτέ δάσκαλός μου στο Reiki. Έχω γραπτή του δήλωση ότι δεν με δίδαξε Reiki και μπορώ να τη δημοσιεύσω, αν χρειαστεί. Τον κύριο Mochizuki τον γνώρισα προσωπικά όταν επισκέφτηκε την κυρία Yamaguchi για μια συνέντευξη, ενώ τον κύριο Ueno δεν τον γνώρισα ποτέ. Επομένως, ο ισχυρισμός του κυρίου Petter σχετικά με τη "σωστή γενεαλογία" μου είναι λανθασμένος.

Έχω επίσης αποδείξεις από διάφορα άλλα άτομα από τότε που με γνώρισαν μαζί με την κυρία Yamaguchi, ότι αυτή με σύστηνε σε αυτούς ως τον "Master μαθητής" της αναφέροντας επίσης πόσο περήφανη ήταν για τα επιτεύγματά μου στο Reiki. Επειδή όμως δεν έχω ζητήσει την άδεια τους να μοιραστώ τις μαρτυρίες τους, δεν θα επεκταθώ περαιτέρω όσον αφορά αυτές τώρα.

Τρίτον, ο κύριος Petter ισχυρίζεται ότι ο Tadao Yamaguchi με σύστησε στην κυρία Yamaguchi τον Οκτώβριο 2001 όταν μου ζητήθηκε να μεταφράσω ένα μάθημα που θα δίδασκε και το οποίο θα παρακολουθούσε ο William Lee Rand. Σύμφωνα με τον κύριο Petter, εγώ απλά συμμετείχα στις συζητήσεις σχετικά με τα παγκόσμια περιβαλλοντολογικά προβλήματα που οργάνωνε ο Tadao και ότι έτσι έτυχε και γνώρισα τον Tadao.

Όντως ήμουν ένας από τους συμμετέχοντες στην ομάδα συζητήσεων που οργάνωνε ο Tadao, και είμαι ευγνώμων, ωστόσο, η μητέρα του, η κυρία Yamaguchi, δεν συμμετείχε στις συναντήσεις. Επιπλέον, αυτές οι περιβαλλοντολογικές συναντήσεις συνέβησαν πριν τη δημιουργία του Jikiden Reiki.

Ισχυρίζεται ότι μαθαίνοντας πως η κυρία Yamaguchi είναι καταρτισμένη να διδάξει Reiki, της ζήτησα να μου δώσει Reiju δωρεάν επειδή ήμουν ένας φτωχός Βουδδιστής μοναχός και δεν είχα χρήματα να την πληρώσω για τη διδασκαλία της. Σε αντάλλαγμα υποτίθεται ότι υποσχέθηκα να "κάνω Reiki" δωρεάν στους πολλούς ανθρώπους της ενορίας μου. Ακούγοντας την εξήγησή μου, η κυρία Yamaguchi υποτίθεται ότι συμφώνησε και μου έδωσε Reiju τρεις φορές (θα επεκταθώ περισσότερο όσον αφορά τη σχέση μου με την κυρία Yamaguchi παρακάτω). Η μόνη αλήθεια σε όλα αυτά είναι: ήμουν ένας φτωχός Βουδδιστής μοναχός.

Στη συνέχεια ο κύριος Petter ισχυρίζεται ότι μου ζητήθηκε να παραστώ ως μεταφραστής στην τάξη που παρακολούθησε ο κύριος Rand και ότι πήρα τον βαθμό Shoden και Okuden (δωρεάν) προκειμένου να εξοικειωθώ με το υλικό που πρόκειτο να μεταφράσω. Ωστόσο, εν αγνοία της κυρίας Yamaguchi, υποτίθεται ότι άρχισα να διαφημίζομαι ως ο "Master μαθητής" της και ότι άρχισα να διδάσκω σεμινάρια Shoden και Okuden στο όνομά της (δεν δίνονται ημερομηνίες).

Μετά ισχυρίζεται ότι "σε όλη της διάρκεια του 2001" λάμβαναν μηνήματα ότι "έκλεβα" τους μαθητές της κυρίας Yamaguchi για να τους κάνω δικούς μου μαθητές, όταν υπέκλεπα τα email που προορίζονταν γι' αυτούς και τα οποία είχα συμφωνήσει να μεταφράζω για χάρη τους. Όπως όσοι με γνωρίζουν μπορούν να βεβαιώσουν, είμαι άσχετος όσον αφορά τους υπολογιστές και δεν έχω ιδέα πώς να υποκλέπτω email που απευθύνονται σε άλλους.

Επίσης, η χρονική σειρά γεγονότων μου φαίνεται λίγο λάθος. Πώς γίνεται δηλαδή ο κύριος Petter να λαμβάνει μηνύματα "σε όλη τη διάρκεια του 2001" όταν εγώ υποτίθεται ότι γνώρισα την κυρία Yamaguchi παρά μόνο τον Οκτώβριο του 2001; Επιπλέον, επισυνάπτω φωτογραφία μου με την κυρία Yamaguchi στην οποία μπορείτε να διακρίνετε καθαρά ότι χρονολογείται 8 Δεκεμβρίου 1999. Πώς γίνεται να έχω φωτογραφία με την κυρία Yamaguchi το 1999 όταν υποτίθεται ότι την γνώρισα το 2001;

Ο κύριος Petter έχει ισχυριστεί επίσης ότι ο William Rand προσφέρθηκε να διοργανώσει μια περιοδεία για τον Tadao Yamaguchi στις ΗΠΑ το 2002, αλλά επειδή δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν όσον αφορά τις τιμές και το περιεχόμενο, οργάνωσε μια περιοδεία για εμένα αντί αυτού. Προσπάθησαν υποτίθεται να προειδοποιήσουν τον κύριο Rand για τη δολιότητά μου, αλλά ο κύριος Rand είπε ότι η περιοδεία είχε ήδη διοργανωθεί, τα χρήματα και οι συμμετοχές είχαν ληφθεί και ότι ήταν πολύ αργά να ακυρωθεί. Ο κύριος Rand το έχει αρνηθεί δημόσια αυτό και δήλωσε ότι δεν προσφέρθηκε να διοργανώσει καμία περιοδεία για εμένα και ότι ποτέ δεν έγινε καμία τέτοια περιοδεία.

Ο κύριος Petter έχει πει και άλλα πολλά ακόμη για εμένα, αλλά θα αφήσω το θέμα εδώ τώρα.

Τέταρτον, το Ινστιτούτο Jikiden ισχυρίζεται στην ιστοσελίδα του ότι δεν υπήρξα ΠΟΤΕ μαθητής της κυρίας Yamaguchi (περισσότερα για τη σχέση μου με την κυρία Yamaguchi ακολουθούν παρακάτω). Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον ισχυρισμό του κυρίου Petter ότι πήρα Shoden και Okuden από την κυρία Yamaguchi προκειμένου να γίνω μεταφραστής της.

Η ιστοσελίδα Jikiden επίσης δηλώνει ότι η κυρία Yamaguchi μου απέστειλε γράμμα στο οποίο έγραφε:

"Εγώ (Chiyoko Yamaguchi) δεν σε έχω διδάξει ποτέ (κύριε Hyakuten Inamoto) ως ασκούμενο ή μαθητή μου. Παρακαλώ μην χρησιμοποιείτε το όνομά μου, Chiyoko Yamaguchi, στα εγχειρίδια Reiki που χρησιμοποιείτε στα μαθήματά σας... Παρακαλώ διαγράψτε το όνομά μου, Chiyoko Yamaguchi, από την ιστοσελιδα σας..."

Δεν θυμάμαι να έχω λάβει ποτέ ένα τέτοιο γράμμα από την κυρία Yamaguchi. Επιπλέον, η ιστοσελίδα ισχυρίζεται το παρακάτω:

"Η επίσημη αυτή επιστολή παραδόθηκε σε αυτόν από την ίδια και το "πρωτότυπο" φυλάσσεται στο γραφείο του Ινστιτούτου Jikiden Reiki στο Κιότο".

Αν η επιστολή μου παραδόθηκε "επίσημα", τότε που είναι η απόδειξη; Και πώς γίνεται το "πρωτότυπο" να φυλάσσεται στο γραφείο του Jikiden; Κανονικά εγώ δεν θα έπρεπε να είμαι ο δέκτης του "πρωτότυπου" γράμματος και στο γραφείο του Jikiden να υπάρχει απλώς ένα "αντίγραφο"; Δεν βγάζουν νόημα όλα αυτά. Και πάλι, δεν θυμάμαι να έχω λάβει ποτέ κανένα τέτοιο γράμμα.

Εξαιτίας του γεγονότος ότι ο κύριος Petter έχει δηλώσει ότι πρόκειται να εκδώσει τα προαναφερθέντα ψεύδη σχετικά με το άτομό μου στην αυτοβιογραφία του και επειδή ακριβώς η συνεχής αυτή αμαύρωση του ονόματός μου προκαλεί ρήξη στην παγκόσμια κοινότητα Reiki, με βαριά καρδιά αποφάσισα να λάβω νομική δράση εναντίον του κυρίου Petter, του κυρίου Yamaguchi και του Ινστιτούτου Jikiden. Τους έχει αποσταλλεί ένα εξώδικο από την δικηγόρο μας απαιτώντας να αφαιρέσουν κάθε λίβελο και ψευδή αναφορά από τις ιστοσελίδες τους, τις αναρτήσεις τους σε blog και στο Facebook καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο γραπτό ή έντυπο υλικό. Επιπλέον, έχω απαιτήσει να απέχουν και στο μέλλον επίσης από την επανάληψη της δυσφήμησης και των παραπλανητικών περιγραφών του ατόμου μου και του χαρακτήρα μου. Η άρνηση συμμόρφωσης με αυτά τα αιτήματα θα οδηγήσει σε περαιτέρω νομική δράση.

Τώρα θα παραθέσω τα αληθινά γεγονότα σχετικά με την ιστορία μου και τη σχέση μου με την κυρία Yamaguchi:

TO ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ REIKI

Κάποια στιγμή το 1995 έτυχε να βρω ένα βιβλίο με τον τίτλο "Reiki Ryoho" σε ένα βιβλιοπωλείο στο Κιότο. Ήταν η πρώτη μου συνάντηση με τις λέξεις "Reiki Ryoho". Το βιβλίο "Reiki Ryoho" ήταν η Ιαπωνική έκδοση του "The Reiki Factor" της Barbara Ray σε μετάφραση της κυρίας Mieko Mitsui που υπήρξε μαθήτριά της.
  
Δεν αγόρασα το βιβλίο επειδή δεν είχα χρήματα μαζί μου εκείνη τη στιγμή, αλλά οι λέξεις "Reiki Ryoho" με συνεπήραν και θέλησα να το μάθω. Αυτό ήταν το πρώτο βήμα μου στο ταξίδι μου στο Reiki. Είμαι ευγνώμων στην κυρία Mitsui που με οδήγησε να ανακαλύψω το υπέροχο δώρο που ονομάζεται Reiki Ryoho. Ήθελα πάρα πολύ να μάθω Reiki Ryoho και άρχισα να ψάχνω για δάσκαλο Reiki. Δεν ήταν εύκολη υπόθεση, επειδή το διαδίκτυο ήταν ακόμη στα πρώτα του στάδια τότε και επιπλέον δεν είχα δικό μου υπολογιστή. Ευτυχώς βρήκα μία Reiki Master από την Αυστραλία που ζούσε στο Τόκιο. Μερικές φορές επισκεπτόταν το Κιότο για να διδάξει. Ήμουν πολύ χαρούμενος, ωστόσο στη συνέχεια συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να σταματήσω τα μαθήματα μαζί της επειδή τα δίδακτρά της ήταν ακριβά. Προσπάθησα πολύ να βρω άλλον δάσκαλο Reiki. Μετά, το 1997 ένας φίλος μου ήρθε να με βρει φέρνοντας εξαιρετικά νέα. Είπε: "Υπάρχει μια ηλικιωμένη κυρία εδώ στο Κιότο που μπορεί να σε διδάξει". Πήδηξα από χαρά. Είπα: "Πάμε να τη γνωρίσουμε!"

Αυτή ήταν η πρώτη μου συνάντηση με την κυρία Chiyoko Yamaguchi Sensei. Την επισκεφτήκαμε στο διαμέρισμά της και τη ρώτησα αν μπορούσε να μας διδάξει Reiki. Είπε ότι θα ήταν καλό να διδάξει από τη στιγμή που δεν είχε τίποτε άλλο να κάνει από το να βλέπει τηλεόραση όλη μέρα. 

Συμφώνησε να διδάξει και αποφασίσαμε να συναντιόμαστε μία φορά την εβδομάδα για να μας κάνει μαθήματα Reiki. Ήτανε καλοκαίρι του 1997. Μας πρόσφερε την εκπαίδευση δωρεάν. Προσωπικά δεν ένιωθα άνετα με το "δωρεάν" και έτσι της πρόσφερα ένα Βουδδιστικό όνομα ως ένδειξη της εκτίμησής μου. (Στον Ιαπωνικό Βουδδισμό, όταν πεθαίνει κανείς, είθισται να αγοράζεται ένα ακριβό Βουδδιστικό όνομα).

Οι πέντε μας (μαθητές) επισκεπτόμασταν την κυρία Yamaguchi στο διαμέρισμά της κάθε Δευτέρα απόγευμα. Λίγους μήνες αργότερα, η κυρία Yamaguchi πρότεινε να αλλάξουμε χώρο και να συναντιόμαστε στον 2ο όροφο του καταστήματος γραφικής ύλης που λειτουργούσε ο μικρός της γιος, Tadao.

Αρχικά ψέλναμε τις Αρχές Reiki (Gokai) τρεις φορές, μετά ο καθένας από εμάς λάμβανε Reiju και τέλος ανταλλάσαμε θεραπεία Reiki. Μετά το διάλειμμα για τσάι, ήταν ώρα για ερωτήσεις και σύγκριση σημειώσεων. Στη διάρκεια του διαλείμματος, μερικές φορές ερχόταν και ο Tadao για κουβέντα. Εκείνο τον καιρό, ο Tadao δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για το Reiki. Αντίθετα, ασκούσε τη θεραπευτική τεχνική Jorei. Συχνά επέμενε ότι το Jorei είναι πιο ισχυρό και ότι το Reiki είναι αργό. Ήταν γενικός γραμματέας του J Healing (Jorei Healing).

Η κυρία Yamaguchi δεν είχε εμπειρία στη διδασκαλία, δεν είχε επίπεδα στα μαθήματά της όπως Shoden, Okuden, Shinpiden κτλ. Δεν είχε πρόγραμμα, ούτε εγχειρίδια και δεν έδινε πιστοποιητικά παρακολούθησης. Ήταν 100% προφορική διδασκαλία. Μας δίδασκε ότι μπορούσε να θυμηθεί από τις διδασκαλίες του 5ήμερου μαθήματος που είχε παρακολουθήσει με τον Hayashi Sensei. Δεν είχε καμία γνώση για τον ιδρυτή, Usui Sensei, καμία γνώση για την ιστορία του Reiki, επειδή ο Hayashi Sensei δεν δίδασκε τέτοια πράγματα στους μαθητές του. Η κυρία Yamaguchi μάς είπε ότι ο Hayashi Sensei ανάφερε μόνο μία φορά το όνομα "Usui" στην αρχή του 5ήμερου μαθήματός του: "Αυτό που σας διδάσκω είναι Usui Reiki Ryoho".

Μετά από πέντε περίπου μήνες, τρεις από τους μαθητές διέκοψαν τα μαθήματα, αλλά δύο συνεχίσαμε (η κυρία Miyoshi κι εγώ) την εκπαίδευση μαζί της. Μετά από εφτά μήνες εκπαίδευσης, μας είπε: "Ήρθε η στιγμή να σας διδάξω πώς να δίνετε Reiju". Μας είπε ότι έμαθε να δίνει Reiju από τον θείο της ώστε να μπορεί να τον βοηθάει. (Δεν ανάφερε το όνομα του θείου της). Έτσι μετά, σε κάθε συνάντηση μας μάθαινε πώς να δίνουμε Reiju. Μας είπε: "Προσπαθήστε να μην βγάζετε χρήματα από τη διδασκαλία Reiki".

Σταδιακά ένιωθα όλο και πιο σφοδρή την επιθυμία να μοιραστώ αυτό το υπέροχο δώρο με τους ανθρώπους γύρω μου, και αφού δημιούργησα το δικό μου σύστημα Reiki, το "Komyo Reiki Kai" το 1998, αποφάσισα να διδάσκω Reiki δωρεάν. Αργότερα με δωρεές.

Μια μέρα η κυρία Yamaguchi μας είπε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να μας διδάσκει Reiki επειδή ο γιος της, Tadao, ήθελε να ιδρύσει τη δική του Σχολή Reiki. Η εκπαίδευσή μου μαζί της τελείωσε το 1999. Στη διάρκεια της εκπαίδευσής μας μαζί της, η κυρία Miyoshi κι εγώ, λάβαμε Reiju από την κυρία Yamaguchi περίπου 50 φορές. Επιπλέον έλαβα "προσωπικό Reiju" τουλάχιστον 10 φορές όταν την επισκεπτόμουν στο διαμέρισμά της. Επομένως, έλαβα Reiju από αυτήν περίπου 60 φορές στη διάρκεια ενός χρόνου και λίγο παραπάνω. Νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη τόσο γι' αυτήν όσο και την εκπαίδευσή της.

Όταν η κυρία Yamaguchi μου είπε ότι ο γιος της, Tadao, ήθελε να ιδρύσει τη σχολή Jikiden Reiki και ζήτησε τη βοήθεια μου, είπα: "Με μεγάλη χαρά". Έτσι έγινε και ασχολήθηκα με το Jikiden Reiki. Κυρίως βοηθούσα τον Tadao με Αγγλικές μεταφράσεις και όντας μεταφραστής του μου ζητήθηκε να μάθω Jikiden Reiki ώστε να μπορώ να μεταφράζω τα μαθήματά του με μεγαλύτερη ευκολία. Του είπα ότι αδυνατώ να πληρώσω τα δίδακτρα και απάντησε: "Μην ανησυχείς, είναι χωρίς χρέωση, αφού πρόκειται να με βοηθήσεις πολύ από τώρα και στο εξής". Συμμετείχα στο 5ήμερο μάθημα Jikiden Reiki και ολοκλήρωσα το μάθημα 25 Μαρτίου 2001. Ήμουν ο 14ος μαθητής στο Jikiden Reiki. Ο πρώτος μαθητής ήταν ο Hiroshi Doi που παρακολούθησε το μάθημα Jikiden ως ένδειξη συγχαρητηρίων. Ο κύριος Doi βοήθησε τον Tadao να δημιουργήσει και να βελτιώσει τα εγχειρίδια Jikiden και επίσης σύστηνε το Jikiden Reiki για αρκετά χρόνια.

Μια μέρα ο Tadao μου είπε: "Ο κύριος Frank Petter με προσέγγισε θέλοντας να γίνει συνεργάτης μου στο Reiki, ποια είναι η άποψή σου;" Είπα στον Tadao: "Ο κύριος Frank Petter είναι ήδη πολύ γνωστός Reiki Master, από την άλλη εσύ είσαι ακόμη άγνωστος στην κοινότητα Reiki, περίμενε λίγο μέχρι να γίνεις γνωστός κι εσύ." Πιστεύω ότι εκείνο τον καιρό ακολούθησε τη συμβουλή μου.

Το 1999 σύστησα στην κυρία Yamaguchi την Αιδεσιμότατη Fran Brown, την 7η Reiki Shihan που μύησε η Takata Sensei. Έγιναν καλές φίλες. Μοιράστηκαν τον τρόπο που έδινε Reiju η καθεμία. Η Αιδ. Fran Brown χάρηκε πολύ όταν είδε πως η διαδικασία που ακολουθούσαν και οι δύο στο Reiju ήταν παραπλήσια. Ο Tadao άρχισε να συνειδητοποιεί ότι η μητέρα του γίνεται γνωστή στην παγκόσμια κοινότητα Reiki. Τον Οκτώβριο 2001, η Αιδ. Fran Brown θέλησε να μας ξαναεπισκεφτεί και να συναντήσει πάλι την κυρία Yamaguchi. Ωστόσο, ο Tadao είπε: "ΟΧΙ, ευχαριστώ. Δεν έχω σε εκτίμηση τους Δυτικούς Reiki Masters. Δεν θέλω η μητέρα μου να συναντάει Δυτικούς Reiki Masters". Έτσι, χωρίς την κυρία Yamaguchi εκείνη τη φορά, οι μαθητές μου, οι Reiki φίλοι μου, συμπεριλαμβανομένου του κυρίου Konishi, κι εγώ, είχαμε μια ευχάριστη συνάντηση με την Αιδ. Fran Brown στο Κιότο.

Αργότερα έμεινα εμβρόντητος όταν ανακάλυψα ότι ο Tadao ισχυριζόταν ότι η Αιδ. Fran Brown είναι μαθήτρια του Jikiden Reiki. Όταν την επισκέφτηκα στον χώρο της στο San Mateo, Καλιφόρνια, τη ρώτησα αν είναι μαθήτρια Jikiden, και μου είπε: "Απλά γνώρισα την κυρία Yamaguchi στο Κιότο και γίναμε φίλες. Αυτό είναι όλο, αφού το ξέρεις, δεν το ξέρεις;"

Ο Tadao άρχισε να λέει ιστορίες στη μητέρα του για μένα και αυτή τυφλά πίστευε όσα της έλεγε, επειδή πολύ απλά ήταν γιος της. Κατά συνέπεια, η σχέση μου μαζί της πλήχτηκε ανεπανόρθωτα. Έκτοτε, προς λύπησή μου, προσπάθησα να αποφύγω κάθε επαφή με την κυρία Yamaguchi και το Jikiden.

Θα ήθελα να κάνω ορισμένα επιπλέον τελευταία σχόλια:

Σχετικά με τη γενεαλογία:
Ενώ η γενεαλογία είναι σημαντική στην πρακτική Reiki, δεν είναι τα πάντα. Η γενεαλογία είναι η γραμμή διδασκαλίας στην οποία εκπαιδεύτηκε ο δάσκαλός σας, σαν ένα οικογενειακό δέντρο. Η γενεαλογία ενός δασκάλου αντανακλά τις πληροφορίες που περνάνε από δάσκαλο σε μαθητή. Ως αποτέλεσμα, διαφορετικές γενεαλογίες μοιράζονται διαφορετικές τεχνικές, φιλοσοφίες και αντιλήψεις σχετικά με το σύστημα Reiki Ryoho, επικεντρώνοντας η καθεμία σε διαφορετικά πράγματα. Παρότι είναι σημαντικό ο δάσκαλος σας στο Reiki να μπορεί να σας δώσει μια αδιάσπαστη γενεαλογία που φτάνει μέχρι πίσω στον ιδρυτή, Mikao Usui, στην πραγματικότητα καμία γενεαλογία δεν είναι καλύτερη ή πιο αυθεντική από την άλλη. Η γενεαλογία σας στο Reiki δεν σας κάνει καλούς ασκούμενους ή δασκάλους. Οι πράξεις είναι τα κριτήρια των καλών ασκούμενων και δασκάλων. Οι νοητικές, λεκτικές και σωματικές ενέργειές σας (δηλ. ότι σκέφτεστε, ότι λέτε και ότι κάνετε) έχουν μέγιστη σημασία.

Σχετικά με τα "πιο αυθεντικά ή παραδοσιακά" είδη Reiki:
Είναι ολοφάνερο ότι το Σύμπαν λατρεύει να εκφράζεται μέσω της ποικιλομορφίας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς για να το αναγνωρίσει αυτό είναι να δει τον φυσικό κόσμο. Για ποιο λόγο το Reiki, που είναι η ενέργεια του σύμπαντος, θα πρέπει να διαφέρει; Κατά τη γνώμη μου, αυτός είναι ο λόγος που έχουν αναπτυχθεί τόσο πολλά διαφορετικά είδη Reiki, το καθένα με τη δική του διαφορετική εστίαση. Μπορεί κανείς να προτιμάει το ένα είδος από το άλλο, ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι, όπως και η γενεαλογία, κανένα είδος δεν είναι καλύτερο ή πιο αυθεντικό από το άλλο. Όλα τα είδη Reiki είναι σεβαστά και έγκυρα.

Σχετικά με την άδεια διδασκαλίας:
Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν μπορεί να "διδάξει" κανέναν τίποτα. Ο δάσκαλος απλά μοιράζεται τη γνώση και την εμπειρία του με έναν καθαρό, περιεκτικό και κατανοητό τρόπο, και εξαρτάται από το μαθητή αν θα δεχτεί ή θα απορρίψει την πληροφορία.

Επιτρέψτε μου να σας κάνω αυτήν την ερώτηση:
Ποιος έδωσε στον Usui Sensei "άδεια να διδάξει;" Ή στον Deepak Chopra; Ή στην προκειμένη περίπτωση, ποιος έδωσε άδεια στον William Rand "άδεια να διδάξει" το δικό του Karuna ή Holy Fire; Κανείς. Ή μπορεί να το έκανε το Σύμπαν. Όλοι τους απλά μοιράστηκαν κάτι που ένιωσαν ότι έχει αξία. Αυτή είναι η ουσία των διδασκαλιών Reiki: "Να μοιράζεσαι τον τρόπο".

Ο Usui Sensei λέει στο βιβλιαράκι του “Kokai Denju Setsumei”: "Aπό παλιά μέχρι και τις ημέρες μας, όταν κανείς δημιουργούσε ή ανακάλυπτε μια αυθεντική και μυστική διδασκαλία, συνήθιζε να να τη διδάσκει αποκλειστικά μόνο στα παιδιά του διαφυλάσσοντας τη διδασκαλία ως ένα οικογενειακό απόρρητο προνόμιο που θα εξασφαλίσει την οικονομική ασφάλεια και ευημερία. Αυτό μπορούμε να πούμε ότι είναι μια ξεπερασμένη συνήθεια του προηγούμενου αιώνα. Η ιδιωτική μονοπώληση μιας διδασκαλίας είναι εντελώς απαράδεκτη στη σύγχρονη εποχή όπου η συν-ύπαρξη και η συν-ευημερία της ανθρωπότητας αποτελούν τη βάση για την ευτυχία και την κοινωνική ανάπτυξη που επιθυμούμε".

"Μοιράζομαι τον Τρόπο" είναι η διδασκαλία του ιδρυτή, Mikao Usui Sensei. Επομένως, θα συνεχίσω να κάνω ό,τι κάνω: Θα Μοιράζομαι τον Τρόπο αυτού του υπέροχου δώρου που είναι το Reiki Ryoho. Η επιθυμία μου πάντα είναι να "βαδίζω ήρεμα μεταξύ επαίνου και κατηγορίας" στον πνευματικό μου δρόμο και στο ταξίδι μου στο Reiki και ελπίζω ότι διαλευκάνοντας όλη αυτήν την παραπληροφόρηση, θα καταφέρω αυτόν τον σκοπό, τόσο για τον εαυτό μου όσο και για την κοινότητα Reiki.

Τέλος:
ΠΟΤΕ δεν δήλωσα ότι διδάσκω Jikiden Reiki. Διδάσκω μόνο το ΔΙΚΟ ΜΟΥ είδος Reiki, αποτέλεσμα ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ έρευνας, το οποίο ονόμασα "Komyo Reiki Kai" και πρόσφατα μετονόμασα σε "Komyo ReikiDo". Ο Tadao Yamaguchi θέλει να αρνηθώ ότι διδάχτηκα από τη μητέρα του. Για ποιο λόγο, δεν το χωράει το μυαλό μου. Δεν πρόκειται να δείξω καμία τέτοια ασέβεια προς τη δασκάλα μου. Ενώ έχω κάνει πολύ προσωπική έρευνα από μόνος μου, η κυρία Chiyoko Yamaguchi Sensei ήταν αυτή που με άνοιξε στο Reiki και γι' αυτόν τον λόγο θα της είμαι αιώνια ευγνώμων και δεν θα αρνηθώ ποτέ τον ρόλο της στο ταξίδι μου στο Reiki.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε όλα αυτά. Σας εύχομαι πολλές ευλογίες Reiki.

Με θερμό Gassho
Hyakuten Inamoto, Ιδρυτής Komyo ReikiDo
Κιότο, Ιαπωνία, 7 Ιουνίου 2017